Friday, January 29, 2010

Hassan Ali Tunggu Apa Lagi: Teruskan Agenda

Kepada Hassan Ali. Tunggu apa lagi. Teruskan agenda. Benteras kemunafikan kerajaan Khalid. Jangan biarkan Ronnie Liu, Eli Wong, Teresa Kok memesongkan akidah umat islam.

Kritikan Datuk kepada para exco Pakatan terutama daripada Dap diterima oleh lembaga disiplin parti,kerana itu Datuk hanya diberi amaran bertulis.

Teruskan agenda penyatuan umat islam dan melayu di Selangor. Jangan segan. Ikuti jejak Zulkefli Nordin yang berdiri teguh dengan perjuangannya menegak agama islam dan kedaulatan Sultan Sealngor.

Langkah Khalid Samad memang tidak betul, kerana itu lembaga disiplin parti Pas mendapati dia bersalah dan perlu digantung sehingga 6 bulan. Khalid sepatutnya mendapat hukuman yang lebih berat, namun Pas tidak mahu kehilangan kerusi Shah Alam. Akibat tindakan Khalid ini lah Pas telah menjadi parti bukan memperjuangkan islam lagi. Penyokong yang tadi taksub dengan perjuangan Pas dah mulai sedar bahawa mereka hanya terpukau.

Berlainan dengan Dr Hassan, walaupun Datuk ini Pesurujaya Pas Selangor, namun hatinya dan akidahnya tidak sampai digadaikan semata-mata untuk tujuan politik. Atas sebab itu, Datuk ini sangat lantang sebelum ini terutama dalam isu "take beer" di Selangor.

0 comments:

Popular Posts

Related Posts with Thumbnails

About This Blog

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP