Friday, January 28, 2011

Azmin Ali dicabar bersumpah laknat!!!

Ummi Hafilda Ali, wanita yang menjadi salah seorang saksi kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 1999, semalam membuat laporan polis mengenai salah laku seks Ketua Pembangkang dan Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Azmin Ali, di Bukit Aman.

Beliau juga mencabar Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu dan Azmin yang juga abangnya melakukan sumpah laknat bagi membuktikan mereka tidak terbabit dalam kes salah laku seks yang didedahkannya.

Ummi Hafilda juga mengingatkan Anwar dirinya bukan nyamuk sebarangan, sebaliknya nyamuk yang mampu menyebabkan kematian kepada Ketua Pembangkang berkenaan.

“Dalam kisah sejarah Nabi Ibrahim, nyamuk kecil mampu beri kemudaratan dan kematian Raja Namrud yang angkuh dan menganggap dirinya sebagai tuhan. Maknanya Anwar jangan anggap saya nyamuk kecil kerana nyamuk inilah, dia (Anwar) boleh hilang segala kuasa, hilang kedudukan dan hilang integriti sebagai pemimpin dikenali seluruh dunia.

“Nyamuk ini yang akan membawa kepada kematian dia yang akan talkinkan dia dari segi karier politik,” katanya.

Pada 14 Januari lalu, Anwar menganggap cabaran Ummi Hafilda untuk berdebat dengannya berhubung kes salah laku seksnya sebelum mencabar Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak berdebat mengenai ‘Program 100 Hari Pakatan Pembangkang’ sebagai ‘soal nyamuk’.

Sementara itu, Ummi Hafilda menafikan beliau mengenali atau pernah berzina dengan Beginda Minda atau NurAzman Abdullah, individu yang pernah menjadi calon PKR pilihan raya umum di Kapit pada 1999 serta saksi kepada Anwar dalam kes liwat.

“Ia satu fitnah jenayah terhadap saya. Siapa Beginda, saya sendiri pun tak tahu nama penuhnya. Siapa yang jahat dengan memfitnah saya kononnya pernah berzina dengannya (Beginda) tanpa asas dan bukti,” katanya.

Beliau juga memberi amaran akan mengheret blogger dan individu ke mahkamah jika terus menyebarkan fitnah kononnya terbabit dalam salah laku seks dengan Beginda selain menuduhnya menerima wang jutaan ringgit dari UMNO bagi mendedahkan skandal seks dan salah guna kuasa Anwar serta Azmin.

0 comments:

Popular Posts

Related Posts with Thumbnails

About This Blog

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP