Tuesday, April 20, 2010

Zulkefli Noordin Tak Payah Lah Turun Bantu BN Di Hulu Selangor

Walaupun Anggota Parlimen Kulim Bandar-Baharu Zulkifli Noordin menafikan laporan sebuah portal berita yang mengatakan beliau akan turun berkempen untuk Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya kecil bagi kerusi Parlimen Hulu Selangor, Jumaat ini.

Kehadiaran Zulkefli Noordin di Hulu Selangor,kalau iapun tidak akan bermanafaat kepada BN. Rakyat telah tahu siapa Zul. Zul adalah pakar main wayang dan sandiwara. Jika, Zul turun membantu BN, ianya hanya memberi impak negatif kepada P Kamalanathan, kerana pendirian Zulkefli yang bercorak ekstrim.

Portal berita Malaysian Insider hari ini melaporkan bahawa beberapa anggota Parlimen Bebas iaitu Datuk Ibrahim Ali (Pasir Mas), Datuk Seri Zahrain Hashim (Bayan Baru) dan Zulkifli akan berkempen untuk BN pada Jumaat ini.

Zulkifli yang mengutuk laporan itu juga mendesak portal berita tersebut menarik balik laporan berkenaan dan memohon maaf kepada beliau, serta menyiarkan permohonan maaf dan penarikan balik laporan palsu tersebut di dalam portal mereka sebagai berita utama.

"Saya juga menuntut pihak Malaysian Insider menghentikan segala laporan palsu tersebut dengan serta-merta dan tidak mengulanginya lagi," katanya.

0 comments:

Popular Posts

Related Posts with Thumbnails

About This Blog

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP