Saturday, August 29, 2009

Mampukah Anwar Melakukan liwat??

Terlalu banyak berita mengenai kelakuan meliwat yang dipertuduhkan kepada mantan TPM itu, sehingga tarikh-tarikh dan tempat-tempat tak perlu dipaparkan lagi. Pembaca dah muak dengan berita memuatkan Anwar melakukan liwat.

Mampu kah Anwar melakukan liwat? umur menjelang 60 an biasanya kekuatan atau nafsunya dah terlalu berkurangan. Kekuatan sang senjata pun dah tak seperti umur bawa 50 an. Liwat jubur memerlukan senjata sejati dan kuat serta keras, kalau tidak, tidak mungkin mampu melaksanakan misi yang sukar,sempit dan mudah mengepit.

Senjata yang lemah, kecut, tapi masih boleh memancut, hanya digeser-geser pada tepi-tepi lubang tu, kemudian memancut, walaupun penetrasi belum ada, kerana klimaks keburu sampai. Secara DNA mungkin dapat dikesan, namun mencari penetrasi, sukar untuk merungkainya. Kerana itu, kes liwat Anwar terhadap saiful yang ditangguh beberapa kali, tidak akan dapat membuktikan Anwar meliwat, kerana tanda-tanda di liwat memang tiada, hanya kerja geser-geser sahaja. Moralnya adalah mencuri sebutir telur hukumannya adalah sama dengan mencuri seekor lembu, kerana sama-sama disebut mencuri.

0 comments:

Popular Posts

Related Posts with Thumbnails

About This Blog

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP