Thursday, August 20, 2009

Wang palsu beredar di Permatang Pasir

Wang palsu digunakan. Bersama wang palsu disertakan nota undilah BN. Bodoh sangatlah BN jika gunakan taktik ini. Bagi yang ingin menang tidak mungkin perbuatan seumpma ini dilakukan. Kalau ya pun BN bagi wang, tidak mungkin guna wang palsu.

Pas kehabisan taktik, sehingga cara-cara begini pun sanggup dilakukan, seolah-olah BN ingin menipu rakyat.
.
Isu calon Pas mengelapkan wang 600 ribu, membuatkan Mafuz Omar mencabar penulis blog agar tampil ke depan. Biasalah kalau cerita betul pasti bermacam-macam helah dibuat, kalau tak betul cerita ni, tentu Pas tak melenting.
.
Cerita pasal Muhyiddin jual tanah Johor, apa kena megena dengan Permatang Pasir, tengok tu rumah Lim Guan Eng. Lim Guan Eng orang melaka, memerintah kat Penang, apa dah jadi dengan orang penang, tak ada lagi kah yang layak.
.
Kalau kali ini orang-orang permatang pasir undi juga Pas, alamatlah tempat ini LGE terus mundurkan, tengoh wakil rakyat yang meninggal tu, tak dipeduli pun oleh LGE. Entah-entah orang tu sakit jantung kerana pendam rasa. Kepada para penggundi Permatang Pasir, berilah peluang kat BN, kalau BN tak majukan juga kawasan tuan-tuan, esok pru-13 tolak lah balik.

3 comments:

insanbiasa August 21, 2009 at 1:29 AM  

dlu mse 50 tahun lebih buat ap ye?

awal dan akhir August 21, 2009 at 10:47 AM  

dalam 50 tahun kadar pembangunan negara begitu pesat sekali di banding negara-negara yang merdeka bersamaan dengan negara, kecuali singapore. Mereka yang menolak kemajuan ini, kerana tidak merasakan masa baru merdeka dahulu. Bgai mereka yang hidup sezaman dengan kemerdekaan negara, pasti akan mengakui berbezaannya.

insanbiasa August 21, 2009 at 12:08 PM  

mgkn org kt permatang pasir dh tgk 50 thn, xpyh tunggu prk13...

Popular Posts

Related Posts with Thumbnails

About This Blog

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP