Thursday, March 25, 2010

Lintas Langsung Sodomy II-Hari ke-8

Mahkamah telah bertemu kembali setelah Mahkamah bersurai pada Februari 18 2010. Awnar diberi peluang untuk meneruskan permohonan rayuan mengenai kes terhadap Utusan Malasyia. Dikhabarkan Anwar tidak akan meneruskan kerana persepsi rakyat adalah Anwar mempermainkan mahkamah dan takut hadapi bicara. Survey kami menunjukkan 67% mahu diteruskan bicara.

Anwar sudah mengelilingi Malaysia dan tidak kurang dunia menipu mereka untuk tidak dibicarakan. Dia menipu menggunakan laporan hospital (risalah tipu ini akan didedahkan lepas siaran nanti) dan merekacipta pelbagai konspirasi (banyak didedah dan jawab). Sokongan pempimpin luar diperolehi dengan pelbagai dongeng lama (akan didedahkan juga) diguna untuk menghina mahkamah dan polis. Tidak kurang helah qazaf digunakan (akan dijelaskan). Ini semua tidak menjawab persoalan: Keadilan untuk Mohd Saiful Bukhari bagaimana pula?

Anwar baru balik dari Bahrain semalam (ingat kita tak tahu?) pun sudah bersedia dengan berbas-bas untuk mengangkut ahli dari cabang2 PKR yang ditugaskan datang. Reformis yang sudah boleh dibeli dan Mat Rempit yang harga bayaran satu hari adalah RM100 sehari pun akan mengisi Mahkamah. Berapa akan datang kelak?

---------------------------
Selamat pagi para pembaca.

9:00 AM - Para wartawan dan penyokong Anwar mula memenuhi galeri kamar mahkamah. Saifulsudah ada kelihatan dan nampak bersemangat untuk membongkarkan kebenaran kes liwatnya.

Setakat ini hanya 35 orang kelihatan - wartawan ada 15, penyokong ada 8 di luar dan pemerhati asing 7 dan lain2. Bomoh bayi Anwar Bhagwan Singh belum diketahui kelihatan.

9:15 AM - Anwar baru sampai dan kelihatan wajah ceria. Hai ... macam mana boleh ceria lagi dia ni? Kulit muka dia dibuat dari leather ke tak ada reaksi selepas kena bom berturut2 oleh Zaharain, Ibrahim Ali dan Zulkifli Nordin. Lupa pula di ani Mat King Leather.

Datang bersama isteri dan kelihatan berbual dengan Kak Wan. (Berapa lagi Kak Wan supposed to tolerate your queer husband ma?) Sudah ada 50 orang termasuk Nizar cacat otak, Khalid gagap, dan Dr Lee Bon Chye.

9:25 AM - Anwar nampak sedang berbincang sesuatu dengan Bon Chye. Macma serius dan bersungguh aja. Agaknya sedang memikir apa aku nak spin hari Selasa.

9:30 AM - Bicara mula. kerana Karpal mintatangguh kerana Anwar ada Parlimen. Karpal Singh the Tunda Cat strike again!

Pendakwaraya pula mohon kes dimulakan minggu depan

9:35 AM - Karpal the Tunda Cat mahukan dibuat pada bulan Mei tetapi pendakwaraya membantah dan mahu disegerakan. Hakim penin na ... sampaibila nak habis benda ni? Anwar Mokhtar taktik masih nak menagguhkan kes supaya boleh round se Malaysia dna sedunia untuk tipu rakyat.

0 comments:

Popular Posts

Related Posts with Thumbnails

About This Blog

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP