Tuesday, September 1, 2009

Kg Buah Pala: Lim Guan Eng disalahkan lagi!!!

Pengerusi bertindak penduduk Kg Buah Pala M.Sugumaran memberitahu bulletin 1.30 TV3, bahawa rundingan selama 14 bulan antara Lim Guan Eng dan pemaju projek tersebut untuk mencari penyelesaian kes kg Buah Pala tidak membuahkan hasil. Sebabnya pemimpin DAp itu tidak serius membantu penduduk yang terlibat.

M.Sugumaran merasa kesal dengan janji yang telah diberikan, namun semua janji tinggal janji. Penduduk kg buah pala tiada tempat bertaut, kerana kerajaan Pulau Pinang seolah-olah lepas tangan.

1 comments:

idonknow September 2, 2009 at 3:54 PM  

penduduk kampung buah pala sangat bertuah. bukan semua penduduk Pulau Pinang mampu memiliki RM600,000 rumah. En Brown pun sudah jadi sejarah dan tiada siapa boleh cakap dengan beliau lagi. Lagipun, En Brown sudah lama tak bayar cukai tanah. Penduduk kampung buah pala mau bayar semua hutang itu ke? Saya memang tidak minat dengan politik tapi jikalau kerajaan Pulau Pinang terpaksa gunakan duit pembangunan Pulau Pinang untuk menjadi pampasan kepada yang "so called lucky VICTIM", it is too much and radiculous.Penduduk Kampung Buah Pala, Please follow the law and respect the court decision.Bring the peace to Penang!

Popular Posts

Related Posts with Thumbnails

About This Blog

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP