Monday, October 5, 2009

Nizar-Pas-Anwar: Isa Samad Kata PD Jadi Bandar Tentera: MP PKR Cadang Apa?

"Hanya orang tak sihat kata Kelantan lebih maju dari Negeri Sembilan,". Nizar-Anwar itu kata Isa. Apa pula komen kamu.? Sallehuddin Ayub nak bongkar kesalahan Isa, bongkar lah.. Isa tak takut dan gentar pun. Isa berkata demikian ketika mengulas mengenai projek Jalan Utama Pasir Panjang ke Linggi yang didakwa tertangguh ketika calon BN itu menjadi ADUN Linggi yang dibangkitkan oleh Sallehuddin

Isa turut mempersoalkan apakah "jasa" yang dilakukan Anggota Parlimen Teluk Kemang dari PKR Datuk Kamarul Baharin Abbas yang sejak menang di kawasan itu pada 8 Mac 2008.

Katanya beliau menyerahkan kepada kebijaksanaan pengundi untuk menilai mengenai perkara itu dan tidak mahu menggunakan pendekatan menyerang calon lawan.

Isa Samad berkata jika menang, keutamaannya untuk mengwujudkan Port Dickson jadi bandar tentera. Sebabnya PD merupakan sumber rekrut bagai pasukan ATM tersebut.

2 comments:

Anonymous,  October 5, 2009 at 12:39 PM  

heh! pas nak kata apa? janji apa dorang bagi? janji yang bukannya berkenaan dengan janji pembangunan bagan pinang...

kelantan maju dari negeri sembilan? manusia yang kata macam tu adalah manusia yang paling buduh la dalam dunia ni ..

FAMILI501 October 6, 2009 at 10:02 AM  

saya adalah bekas tentera laut berpengkalan di Lumut sepuloh tahun lalu.
Memaksa pangkah mungkin tak terjadi kerana TLDM ni open minded tapi apa yang saya alami apabila saya mengundi pembangkang pada satu PRU secara pos pada masa itu dan apabila PRU seterusnya nama saya tidak ada. Apa yang saya nampak undi tidak rahsia sebab pada kertas undi tercatit nombor siri dan diorekodkan nama saya pada borang yang dikepilkan bersama.
Kejadian pengundi hantu pula, pada tahun 1999 saya ada pergi kekawasan DUN Sungai Manik, pihak PAS telah berjaya menahan dua orang warga Indonesia yang tertanya2 dimana tempat mengundi.Apabila diperiksa dia memiliki Kad Pengenalan Warganegara yang Baru. Logik tak dikampung sendiri tak tahu dimana dewan tempat mengundi?????
Walau bagaimana pun saya akan tetap mengundi PAKATAN RAKYAT untuk masa depan keturunan saya.Saya berdoa kehadrat Illahi PAS akan menang besarrrrrrrrrrrrrr

Popular Posts

Related Posts with Thumbnails

About This Blog

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP